Dobre miejsce

ji zaprojektowane są kompleksowo...jako kontynuacja historycznej zabudowy istniejącej w całym kwartale ulic Storrady, Kapitańskiej i Jana z Kolna. Główny budynek kompleksu (budynek A) o powierzchni użytkowej 5100 m2 to rewitalizo

Dobre miejsce Odpowiednio wybrane dla naszej firmy może mieć ogromne znaczenie w przyszłej działalności i rozwoju. Dlatego warto kierować się jakością.

Tu warto mieć biuro

Obiekty inwestycji zaprojektowane są kompleksowo...jako kontynuacja historycznej zabudowy istniejącej w całym kwartale ulic Storrady, Kapitańskiej i Jana z Kolna.

Główny budynek kompleksu (budynek A) o powierzchni użytkowej 5100 m2 to rewitalizowany obiekt poprzemysłowy. W tym miejscu mieściła się w XIX wieku pierwsza elektrownia w Szczecinie dostarczająca prąd na potrzeby oświetlenia ulic miejskich. Zachowana została zabytkowa elewacja, która podkreślona zostanie przez nowoczesną architekturę części nadbudowy.

Drugi budynek kompleksu (bud. B) wraz z dwoma parterowymi pawilonami o łącznej powierzchni użytkowej ponad 600 m2 będą pełniły funkcję biurowo-usługową. Powstają w nowoczesnej konstrukcji szkieletowej z dużą ilością przeszkleń. Budynek B będzie bezpośrednio powiązany z budynkiem A podziemną halą garażową oraz łącznikiem usytuowanym na 4 piętrze.

Planowane zakończenie budowy to czerwiec 2015r. Obecnie w celu rezerwacji lokalu możliwe jest podpisanie przedwstępnej umowy najmu.

Trzeci obiekt inwestycji (bud. C) to istniejący trzypiętrowy budynek biurowy przy ul. Storrady Świętosławy 1(róg Jana z Kolna) oferujący lokale biurowe do wynajęcia. Wokół biurowca - wzdłuż dróg dojazdowych - znajdują się miejsca parkingowe nie objęte strefą płatnego parkowania. Budynek wraz z terenem jest całodobowo monitorowany i chroniony przez ochronę osobową. Karty dostępu umożliwiają nieograniczony dostęp do wynajmowanych lokali.

W obrębie działki zaprojektowana jest uliczka o charakterze staromiejskim z wejściem od bramy z ulicy Storrady (bud. A), przebiegająca pomiędzy obiektami inwestycji. Wzdłuż uliczki znajdują się pomieszczenia o funkcjach ogólnodostępnych - galerie, butiki, małe biura wymagające bezpośredniego dostępu klientów. Wyjście z kwartału planuje się przez bramę istniejącego budynku przy ulicy Storrady 1 (bud. C) na podnóże Wałów Chrobrego.

Źródło: http://www./opis-inwestycji


Kwestia umeblowania

Ważnym kosztem przy wynajęciu biura, jest też kwestia umeblowania i zaaranżowania przestrzeni. To jest coś, co trzeba wziąć pod uwagę. Możemy wynająć biuro, które jest już odpowiednio przygotowane do prowadzenia działalności, pytanie tylko, czy będzie nam to odpowiadało? Jeżeli lokal nie jest urządzony, zawsze możemy spróbować negocjować cenę. Wiadomo - zorganizowanie przestrzeni do pracy i przyjmowania klientów, to kolejny koszt.

Jeżeli nie zależy nam na dobrej lokalizacji, albo biuro jest tylko elementem uzupełniającym w kwestii pozyskiwania klientów, to możemy znacznie zmniejszyć koszty związanie z wynajęciem lokalu. Nie warto również wiązać się długoterminową umową, warto zwrócić uwagę na okres wypowiedzenia. Przecież nigdy nie wiadomo, czy dany lokal rzeczywiście się sprawdzi.


Biurowe BHP

Wspominałam już niejednokrotnie o tym, że nie tylko w branżach uznanych przez społeczeństwo za mało bezpieczne (np. budownictwo) może dojść do wypadku. Reguły BHP dotyczą również pracy biurowej.

Trochę już o tym pisałam, przy omawianiu zagadnienia w dziedzinie edukacji. Zaznaczam jednocześnie, że nie jestem specjalistką z branży, a moich tekstów nie należy traktować, jako źródło wiedzy na temat na BHP. Są to po prostu rozważania, które czasami są bardzo luźno związane z tematem. Wracając do pracy biurowej. To co pozwala zaliczyć pracę do pracy biurowej, to pozycja siedząca. Nie chodzi tutaj o pracę stricte umysłową, ale właśnie o postawę, jaką w trakcie wykonywania różnych działań, przyjmujemy. Jest to dość sensowne - przecież nie powiemy o kobiecie roznoszącej kartki reklamowe, albo o ochroniarzu, że wykonuje pracę biurową :). Ale facet, którego zajęcie polega tylko na śledzeniu obrazu z kamer ( a wiadomo, że taka osoba zazwyczaj zajmuje pozycję siedzącą), z punktu widzenia BHP ma pracę biurową. Cóż, nie zawsze klasyfikacja musi być precyzyjna.


Biurowe archiwum

Archiwizacja dokumentów to jest ciekawy temat. Mam jeszcze kilka wartościowych informacji.

Archiwizacja w skrócie polega na zabezpieczaniu i magazynowaniu akt. Magazynuje się takie akta, których się już nie używa, ale ze względu na wymogi prawne, lub inne, dobrze jest je zachować. Miejscem przechowywania takich dokumentów, jest archiwum. Duże instytucje, bądź duże firmy posiadają własne archiwa. Kolejna kwestia też jest związana z omawianym tematem.

Katalogowanie i zbieranie akt ma swoje bardzo istotne przyczyny. Jeżeli prowadzimy dość sporą firmę, to są nam potrzebne w wypadku, kiedy wymaga ich na przykład urząd skarbowy. Nie chodzi jedynie o rozliczenia. Istotne są wszelkie inne dokumenty. Jeśli nie jesteśmy w stanie sobie samodzielnie, trzeba skorzystać z usług firmy zewnętrznej, która uporządkuje to za nas. Równie interesującym i podobnym tematem jest też to co opiszę następnie.

Co zrobić gdy mam w firmie sporo faktur, które nie są mi już potrzebne ale z uwagi na wymagania prawne muszę je przechowywać? Chyba najlepszym rozwiązaniem tego problemu jest zorganizowanie sobie archiwum - aczkolwiek robienie tego we własnym zakresie pociąga za sobą spore koszty. Tak więc lepiej i taniej jest to przekazać do firmy zewnętrznej. Podobnie ma się następna sprawa.

Ciekawe prawda? Myślę, że jeszcze poruszę te zagadnienia w kolejnych wpisach.


Bezpieczne biuro

Wszyscy chcą czuć się bezpiecznie - zarówno we własnym domu, jak i w przestrzeni publicznej. Coraz chętniej miasta instalują systemy monitorujące, jednak nie zawsze za ich pomocą da się znaleźć sprawcę napadu, czy tez pobicia. Bywa że jakość nagrań jest zbyt niska, by nie było żadnych wątpliwości. W takim wypadku, czy zainstalowanie takich systemów nie zapewnia nam tylko jedynie} złudnego poczucia bezpieczeństwa?

Nie. Już sama istotne - ostatnio ceny urządzeń do monitorowania znacznie spadłyogólnego bezpieczeństwa rzeczywiście się poprawia.


Definicja biura

Biuro (fr. bureau) to miejsce pracy pracowników administracyjnych instytucji lub firmy albo administracyjna instytucja, wykonująca właściwe sobie prace urzędnicze.

Podstawowe typy pomieszczeń pracy biurowej:

pomieszczenia indywidualne
biuro kombi1
wnętrza grupowe
wnętrze wielkoprzestrzenne.

Ilość powierzchni biura jako zespołu pomieszczeń służących pracownikom biurowym pracującym na stałe w biurze przypadająca na jedną osobę oznacza poziom zaludnienia biura.2

Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Biuro



© 2019 http://nieruchomosci-beskidy.cieszyn.pl/